Сайт про Opel Vectra A

Porsche зупинив розробку бюджетного спорт кара

Штутгартский виробник спорткарів «Порше» після ретельного аналізу ринку прийняв рішення відмовитися від реалізації проекту створення моделі Porsche 718, яка повинна була стати дешевою альтернативою Boxster.

Про те, що Porsche не планує проектувати спорткар 718, заявив глава відділу досліджень і розробок Вольфганг Хатц. Реалізація проекту була зупинена, оскільки компанія не бачить сенсу в будівництві бюджетної машини. На думку Хатца, поява в продуктовій лінійці подібної моделі могло б зашкодити іміджу «Порше».

«Ми не бачимо причин, за якими нам слід було б випустити модель класом нижче» Бокстера «. Наша продукція повинна залишатися ексклюзивною, тому ми не можемо гнатися за обсягами. Boxster є ідеальним базовим автомобілем Porsche», – зазначив Вольфганг Хатц в інтерв’ю Autocar.

Повідомлялося, що новий спорткар Porsche 718 побудують на єдиній з моделями Boxster і Cayman платформі. Двомісний автомобіль планувалося оснастити турбірованнимі 4-циліндровими бензиновими двигунами нового сімейства, про розробку якого стало відомо минулого літа. У лінійку моторів увійдуть двигуни об’ємом 1.6, 2.0 і 2.5 літра в діапазоні потужності від 210 до 360 к.с. Силові агрегати зможуть працювати в парі з шестиступінчастою «механікою» і семідіапазонний роботизованою коробкою передач PDK з двома зчепленнями.

На європейському ринку ціна Porsche 718 не повинна була перевищити позначку € 45 000. Для порівняння, вартість Porsche Boxster у Німеччині становить трохи менше € 50 000.

Нагадаємо, що сьогодні «Порше» займається розробкою оновленої моделі Porsche 911. Прем’єра машини відбудеться або на мотор-шоу в Женеві, яке пройде в березні, або на вересневому автосалоні у Франкфурті.

Компанії Porsche знадобилося 54 роки, щоб побудувати мільйон примірників своєї культової спортивної моделі 911. Сьогодні на заводі Porsche в Цуффенхаузене з конвеєра зійшов мільйонний Porsche 911. Це прекрасна Carrera S темного зеленого кольору Irish Green.
Хоча це не найкраще продається модель Porsche за останні пару років, 911 залишається стратегічно важливою моделлю в асортименті компанії, яка робить величезний внесок у підтримку позицій Porsche як одного з найприбутковіших автовиробників світу.

Подію прокоментував Вольфганг Порше, голова наглядової ради Porsche AG, який мав щастя бути частиною проекту розробки моделі 911 з першого дня. Вперше він проїхався на Porsche 911 55 років тому по альпійських серпантинах зі своїм батьком. Восторг від знаходження в салоні 911 зараз точно такий же, як і тоді. Це тому, що Porsche 911 несе в собі всі цінності компанії, продовжуючи славну історію свого попередника, Porsche 356 1948 року.
Компанія Porsche з гордістю заявляє, що понад 70% всіх коли-небудь випущених за 54 роки моделей 911 все ще знаходяться в хорошому стані і експлуатуються своїми власниками. Іншими словами, у всьому світі зараз по дорогах їздить більше 700 000 екземплярів Porsche 911.Ето можливо завдяки легендарному якості моделі, яке дозволяє їй завжди залишатися в строю.
Усі без винятку Porsche 911 за 54 роки було зібрано в одному місці – в штаб-квартирі Porsche в Цуффенхаузене. Сьогодні все двохдверні моделі Porsche, включаючи 911, 718 Boxster і 718 Cayman і їх похідні, виробляються на одній лінії в Цуффенхаузене.
Ювілейний мільйонний Porsche 911 відразу ж переведений на баланс музею Porsche в Німеччині, але перш ніж поповнити колекцію, він відправиться в світовий промо-тур, від Шотландського нагір’я, через Нюрбургринг до Сполучених Штатів, Китаю і далі.



Контактные телефоны:
  + 38 (093) 772-77-88
Контактный E-mail:
admin@newhost.com.ua